وزیر ورزش در خصوص حضور زنان در استادیوم‌های ورزشی گفت: ما اصلا به دنبال تفکیک بحث فوتبال از سایر رشته‌ها و به قول قدیمی‌ها به دنبال طناب کشیدن بین دریای مازندران و گیلان نیستیم. در حال حاضر در بیشتر رشته‌های ورزشی خانواده‌ها قصد حضور دارند و برای انجام این کار نیازمند یکسری هماهنگی‌ها هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماجرا بسیار واضح و شفاف است: فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌هایی مجزا به فدراسیون فوتبال ایران، خط‌و‌نشان کشیده‌اند که اگر در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران هم اجازه حضور زنان در ورزشگاه‌ها صادر نشود، باید منتظر عواقب سختی باشند. لحن این نامه‌ها به قدری جدی است که مسئولان ورزشی ایران را بر آن داشته تا نه‌تنها اجازه حضور زنان در ورزشگاه آزادی را صادر کنند بلکه به تیم‌های شهرستانی هم برای اولین بار اجازه دهند در‌های ورزشگاه را به روی زنان علاقه‌مند به تماشای فوتبال بگشایند
بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر که قرار است از روز پنجشنبه آغاز شود به دلیل تاکید فیفا برای حضور بانوان و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد با ابهام مواجه شده و ممکن است به تعویق بیفتد.
نامه فیفا به استقلال: پرونده استراماچونی بسته شد
فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه‌ای به فدراسیون‌های عضو، پروسه اعطای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال را آغاز کرد.
به دنبال اعطای مجوز یوفا و ای اف سی، فیفا نیز با ارسال نامه ای، دیدار دوستانه سپاهان و زنیت را مورد توجه خود قرار داد‌.
فیفا به صورت رسمی از توپ مراحل نیمه نهایی و فینال جام جهانی رونمایی کرد.
فیفا به تازگی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران فرستاده است و فدراسیون فوتبال ایران هم پاسخ فیفا را داده است.
نامه فیفا به ۳۲تیم جام‌جهانی: سیاست و مذهب را داخل فوتبال نکنید
رئیس فیفا در نامه‌ای به ۳۲ کشور جام جهانی خواست در قطر فقط روی فوتبال تمرکز کنند.
فدراسیون فوتبال در نامه خود تاکید کرده با توجه به تحریم‌ها و اینکه فدراسیون فوتبال ایران حتی نمی‌تواند از پول‌های بلوکه شده خود در فیفا استفاده کند آن‌ها چه راهکاری را برای پرداخت مطالبات این مربی پیشنهاد می‌دهند.
نامه رسمی به فیفا برای حذف ایران از جام‌جهانی قطر
نامه جدید فیفا به تاج؛ پول ویلموتس چی شد؟
خزعلی در پاسخ به سوال مبنی بر رفتار گشت ارشاد با زنان، تصریح کرد: بسیاری از برخورد‌ها ناپسند است. چیزی به نام گشت ارشاد نداریم چراکه ممکن است درصدی از فعالیت پلیس امنیت اجتماعی به این موضوع به عنوان یک جرم چراکه رعایت حجاب و عفاف در قانون درج شده است؛ اختصاص یابد. اینکه شیوه کار چگونه است و به چه شکلی اجرا می‌شود باید مورد توجه قرار گیرد و نظرات کارشناسی در آن اعمال شود.
فیفا در نامه ای به فدراسیون های ملی از جمله ایران اعلام کرده است که پرداخت دستمزد مربیان از محل در آمدها توسط این نهاد ممکن نیست.
جواب فدراسیون به نامه فیفا و AFC با مهلت ۲روزه؟
رفتار و فعالیت مقامات دولتی در رابطه با فدراسیون فوتبال را تا جایی که فعلیت پیدا نکند نمی‌توان مصداق دخالت ناروای دولت در فوتبال و از موجبات تعلیق این فدراسیون دانست.
فیفا و ای‌اف‌سی طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران بابت دخالت نهاد ثالث (بعضی از نمایندگان مجلس) در انتخابات فدراسیون فوتبال تذکر داده‌اند.
فیفا و ای‌اف‌سی طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران بابت دخالت نهاد ثالث (بعضی از نمایندگان مجلس) در انتخابات فدراسیون فوتبال تذکر داده اند.
در حال بررسی شرایط هستیم. با مبادی مختلف صحبت کرده‌ایم تا بتوانیم مجوزهای شورای تامین را بگیریم
مدیرعامل باشگاه نساجی نسبت به ممنوعیت ورود هواداران به استادیوم‌ها در هفته اول واکنش نشان داد.
در آستانه‌ی برگزاری رقابت‌های لیگ برتر، فیفا در نامه‌ی مهمی از ایران خواست تا مقدمات حضور زنان را در ورزشگاه فراهم کند.
چند سالی است که با فرا رسیدن فصل گرم سال، ناترازی در مصرف برق به یکی از دغدغه‌ها و موضوعات مهم جامعه تبدیل می‌شود و مدیریت مصرف برق به عنوان راهکاری متداول در دنیا مورد توجه قرار می‌گیرد، اما از این راهکارها قرار است چه نتایجی حاصل شود؟
بانک سپه در خردادماه سال جاری بالغ بر 10 هزار فقره تسهیلات فرزندآوری به مبلغ بیش از 4000 میلیارد ریال به مشمولان این طرح پرداخت کرده است.
فدراسیون جهانی توصیه کرده با آغاز فصل جدید، زنان ایرانی همانند مردان تماشاگر بازی‌های لیگ برتر باشند. گفته می‌شود لحن نامه دستوری نیست، اما احتمالا لیگ برتر ۲۲ به بهانه کرونا بدون تماشاگر می‌شود تا تکلیف این مساله مشخص شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ